Anasayfa
v4
Drift Nedir
Drift Nedir, Drift yapmak teknikleri.
sipsiv2
Okey Plus Engeli Nasıl Kaldırılır
Okey Plus Engeli kaldırmanın bir kaç yöntemi vardır.
wordpress seo
Sedef Avcı kimdir
Boynu bübükler dizisinde rol alan sedef avcı kimdir .

Soner Sarıkabadayı Kutsal Toprak

...

Soner Sarıkabadayı Kutsal Toprak ,2012 Soner Sarıkabadayı Kutsal Toprak

Ne zaman aynayı sevmezsen
Sana birde gel benden bak
Eğer ateşin yetmiyorsa buyur gel
Bizi birde burdan yak

Bu duyguyu tarif edemiyorum
Yok işe yarar bir tek yorum
Gözüm kapalı bile seni görebiliyorum
Gülümse çekiyorum

Adını yazmışım daha da yazabilirim
Doldurabilirim yaprak yaprak...
Görebileceğim bir yerde dur!
Neredeysen orası bana kutsal toprak

Adını yazmışım daha da yazabilirim
Doldurabilirim yaprak yaprak...
Görebileceğim bir yerde dur!
Nerede yoksan orası bana kapkara toprak.
Benzer Yazılar
Yorumlar ( Yorum Yok )

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz. Tüm hakları saklıdır.