Anasayfa
v4
Drift Nedir
Drift Nedir, Drift yapmak teknikleri.
sipsiv2
Okey Plus Engeli Nasıl Kaldırılır
Okey Plus Engeli kaldırmanın bir kaç yöntemi vardır.
wordpress seo
Sedef Avcı kimdir
Boynu bübükler dizisinde rol alan sedef avcı kimdir .

E devlet şifremi kaybettim ne yapmalıyım ?

...
E devlet şifre unuttum, E devlet şifremi kaybettim, e devlet şifresi kaç haneli, e devlet şifresini unuttum 2013, e devlet şifresini unuttum 2014, e devlet şifresini unuttum nasıl alabilirim, e devlet şifresini unuttum ne yapmam lazım

E devlet şifre unuttum, E devlet şifremi kaybettim ne yapmalıyım, e devlet şifresi kaç haneliolması gerekiyor, e devlet şifresini unuttum 2013, e devlet şifresini unuttum 2014, e devlet şifresini unuttum nasıl alabilirim, e devlet şifresini unuttum ne yapmam lazım

Artık Bir Çok işimizi Bankaya veya Kurumlara gitmeden internet üzerinden Devletin Kurduğu E-Devlet sistemi üzerinden kolayca yapmaktayız. Eğer E-Devlet şifresini unuttuysanız ne yapmanız gerekiyor; yeni şifreyi nasıl alabilirsiniz onu yazacağım

E-Devlet Şifremi unuttum

Eğer E-Devlet şifresini unuttuysanız yapmanız gereken işlem çok basit. PTT şubelerine gidip E-Devlet şifremi unuttum yeniden almak istiyorum dediğinizde size yeni bir şifre verecekler. o şifre ile sisteme giriş yapıp şifrenizi değiştirebileceksiniz.
Benzer Yazılar
Yorumlar ( Yorum Yok )

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz. Tüm hakları saklıdır.