Anasayfa
v4
Drift Nedir
Drift Nedir, Drift yapmak teknikleri.
sipsiv2
Okey Plus Engeli Nasıl Kaldırılır
Okey Plus Engeli kaldırmanın bir kaç yöntemi vardır.
wordpress seo
Sedef Avcı kimdir
Boynu bübükler dizisinde rol alan sedef avcı kimdir .

Mustafa Sandal Tesir altında şarkı sözü

...

Mustafa Sandal Tesir altında şarkı sözü ,2013 Mustafa Sandal Tesir altında şarkı sözü 

Güzel miydin nasıldın, hep hayal meyal
Tek bildiğim, senden sonrası boşluk
Biz de sevdik zamanında sevmesine misal
Bir kez oluyormuş böylesi sarhoşluk

Hiçbir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var tenler kavuşmadan
Ölmem, ölmem

Hiçbir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var bak gör seni almadan
Ölsem, ölmem

Tam vazgeçiyorken
Bir ses hep içimden
Dönecek diyorken
Hayalin tuttu elimden

Tam vazgeçiyorken
Bir ses hep içimden
Dönecek diyorken
Aşkın geçti önümden

Hiçbir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var tenler kavuşmadan
Ölmem, ölmem

Hiçbir tesir altında kalmadan
Ardından koştum gocunmadan
Ahtım var bak gör seni almadan
Ölsem, ölmem
Benzer Yazılar
Yorumlar ( Yorum Yok )

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz. Tüm hakları saklıdır.